Høstferie på Aktivitetsskolen

Blå base:

De minste var for seg selv på basen, med masse forskjellige innelek og utelek. Turer til Lilleborgbanen og Torshovdalen ble det også, med aktiviteter og lunsj. Det ble også tid til mye aktivitet i gymsalen.

Lilla base:

Vi var på flere turer, blant annet til Lilleborgbanen og Torshovdalen. Det var mye aktivitet i gymsalen også, med mange forskjellige idretter og leker. Vi hadde også bakedag med boller, krem og syltetøy, noe som alltid er en slager😊 Det ble også arrangert dansekonkurranse inne på Lilla base, samt at vi så film på fredag.

Gul base:

Vi deltok på et tilbud fra Sagene IF, der barna hadde aktiviteter som fotball, innebandy, tennis, bryting og streetdance med instruktører fra Sagene IF. Tilbudet var meget bra, og barna storkoste seg.

Gjengen som var igjen på AKS var på turer til Botanisk Hage, Iladalen og Lilleborgbanen. De var også med på bakedag med Lilla base. Vi hadde turneringer i skolegården, dansekonkurranser og så film på fredag.

Høstferieuken på AKS har vært strålende og hyggelig for alle som var der!