GOD SOMMER!

Sommer

De siste dagene av et skoleår består av både overraskelser og tradisjoner. Her kan du lese noen glimt fra den siste uka i skoleåret 2016/2017.

• Elevene på 1. og 5. trinn besøkte Botanisk hage i forbindelse med prosjektet "La humla suse". Med på turen var både rektor Gro, assisterende rektor Heidi og Venstre-leder Trine Skei Grande. De to første bildene under er fra "oppvarmingen" i aulaen, det tredje fra Botanisk hage.

Bie   Bie 2   botanisk

•  Den årlige slåballturneringen ble avsluttet. Klasse 7A stakk av med seier`n i turneringen, som de også gjorde i Lilleborg-cupen. Lærerne viste at de gamle er eldst og vant oppvisningskampen mot vinnerne.
  • Foreldrene på sjuende trinn har arrangert flotte avslutninger for skolens eldste elever. Elevene fikk både taler, diplomer og en solid dæsj høytidelighet. Og disco, selvfølgelig!
  • Alle klasserom har blitt ryddet og vasket etter alle kunstens regler. Mange av klassene har også byttet klasserom og startet med klargjøringen av disse.
  • Fredag 22. juni ble skoleåret avsluttet med fellessamling i aulaen. 5. trinn hadde ansvaret for arrangementet, som rundet av skoleåret på en fin måte. 5., 6. og 7. klassene sang før vinnerne fra bilprosjektet fikk sine diplomer. Elevene på 1. trinn sang så Lilleborgsangen til elevene på 7. trinn, før rektor Gro ønsket alle god sommer.

Det gjør hjemmesiden også: Takk for dette skoleåret, alle sammen.

GOD SOMMER!

PS: Første skoledag i skoleåret 2017/2018 er mandag 21. august.