Informasjon til elever og foresatte - tirsdag 24. mars

Alt blir bra

Spørsmål fra barn og unge

Alle barn har mange spørsmål. I en normal hverdag har de ulike arenaer hvor de kan søke svar. Slik situasjonen er nå, er disse arenaene mer begrensede. Vi opplever at barna, i den spesielle situasjonen de nå er i, har mange og ikke minst andre spørsmål enn vanlig. Både om situasjonen her og nå, og ikke minst om hvordan tiden fremover blir. Dere foresatte og vi besvarer disse etter beste evne. Nå åpnes det også for at barna selv kan spørre dem som bestemmer i Oslo:

I morgen, onsdag 25.mars, kl. 14.oo blir det nettmøte for barn med ordfører Marianne Borgen, byråd Inga Marte Thorkildsen og byråd Rina Mariann Hansen.

Elevene kan stille spørsmål underveis i kommentarfeltet på Facebook, eller før nettmøtet på e-post barn@oslobystyre.no. Skriv "Nettmøte for barn" i emnefeltet.

Nettmøtet streames her, på Oslo kommunes Facebookside: https://www.facebook.com/events/514703912799072/

Vi oppfordrer alle til å hjelpe barna både med å sende spørsmål i forkant og delta på nettmøtet. Dette er aktuelt for alle og kan bli både interessant og nyttig!