Informasjon til elever og foresatte - mandag 23. mars

Lisanne

Hei, alle elever og foresatte. Da er uke to med hjemmeskole i gang. Vi vet foreløpig ikke noe mer om hvor lenge denne situasjonen varer. I utgangspunktet er skolen stengt til 26. mars, men regjeringen har varslet at de sannsynligvis vil komme med avklaringer rundt situasjonen i morgen.

Tilbakemeldingene fra forrige uke sier at den nye formen for skole har fungert bra for de aller fleste. Vi håper dere alle klarer å mobilisere krefter til å gjennomføre denne uken også. Planer for uka er levert, og lærerne vil ha faste møtepunkter med dere alle. Vi minner også om at vi fortsatt har nettbrett / PC-er til utlån, om noen skulle ha behov for det. Ta i så fall kontakt med kontaktlæreren din!

Vi inviterte i forrige uke alle elever til å bidra til et felles utsmykkingsprosjekt, gjennom å sende inn en tegning. Vi har fått inn mange tegninger, illustrasjonsbildet til denne artikkelen er en av dem. Vi ønsker flere, her er det bare å henge seg på!

I forrige uke la vi ut saker på hjemmesiden daglig klokken 12.00. Denne uken vil vi se an behovet, og legge ut nyheter litt avhengig av hvordan situasjonen utvikler seg. Vi oppfordrer likevel alle til å besøke hjemmesiden daglig, i tillegg til å følge med på informasjon fra kontaktlærer, naturligvis.

Kontaktinformasjon for viktige meldinger:
E-post: lilleborg@ude.oslo.kommune.no
SMS: 94 80 99 37