Lilleborgkalenderen mandag 10. desember: Baseleder Kim Jeppe!

Jeppe hovedbilde

Det er kanskje ikke så mange som vet at han også heter Kim og er 30 år. Han har jobbet på Lilleborg skole i 1,5 år og er baseleder på Gul base. Favorittfaget hans da han gikk på skolen var gym. Han liker beste å «henge» med familien på fritiden, i tillegg til å spille fotball og bordtennis med Espen (en kollega på Lilleborg som liker svært dårlig å tape).

Kim Jeppe gleder seg til jul. Han skal reise til Spania og ser frem til å gå i shorts. Det han ønsker seg mest er en ny bordtennisrackert. Det beste juleminnet hans er å spille bandy på julaften.

Intervjuet av : Leander, Andrea, Oliver og Hafsa i 2B

Hvor mange pepperkaker er det i krukken?

Hver klasse på Lilleborg kan gjette og vinne. (NB: Kun et tips per klasse!) Premien deles ut nest siste skoledag, onsdag 19. desember. Send et antall til Kenneth, da vel!

Jeppe tipper at det er 41 pepperkaker i krukken!

Julekalender 18