Nytt år - nye forsetter

Nyttårsforsett

De fleste finner noe de har lyst til å bli bedre på når vi går inn i ett nytt år, og dette gjelder også elevene på 4. trinn. Ikke alle hadde det helt klart for seg enda, men med litt inspirasjon fra medelever fikk vi etter hvert en god liste med hva som skulle forbedres i 2017.

Det var og noen nyttårsforsetter som stod i sterk kontrast til hverandre, som for eksempel «spise mer grønnsaker» og «spise mer godteri på lørdager». Mulig sistnevnte forsett ble valgt for humoristisk effekt - de fleste var i hvert fall enige om at det var bedre å spise mer grønnsaker!

Andre nevner at de skal bli bedre på å klatre, turne, spille squash og slå hjul. Noen skal sløse mindre og noen skal slutte å plage søsknene sine. Lærerne venter i spenning på om noen skal nevne noe skolerelaterte forsetter. Og før vi fikk avsluttet seansen var det endelig noen som sier at de har som mål å få til dobbelt konsonant i løpet av året. Ikke verst!

Vi ønsker alle lykke til med forsettene sine - og om det skulle ryke; husk at du helt sikkert er ganske bra fra før også!