"Spor av meg"

Spor1

Slik presenteres forestillingen hos den kulturelle skolesakken:

«Spor av meg» tar utgangspunkt i tekster fra Svein Nyhus´ vakre barnebok ”Jeg”, og Glød/Tussilago Produksjoner inviterer inn i en skoglysning, et landskap av undring, lek og historier av, om og rundt Jeg. En fysisk, musikalsk, sprelsk forestilling om det å bli og være Jeg. Hvem er jeg, og hva er jeg? Hvilke spor lager og setter jeg? Hva gjør meg til Jeg? Og er det bare jeg som er Jeg?

Gjennom vår utforskning av verden, setter vi spor på vår vei, og verden vi utforsker setter spor i oss gjennom det vi opplever.

Spor3         Spor4

Lilleborgerne satt musestille og fulgte godt med på sang, dans, skuespill og samtaler fra de to skuespillerne i 45 minutter. Elevene var tydelige fornøyde etter forestillingen og sa blant annet dette om forestillingen: morsomt – gøy – fint - rart på en god måte -  mange fine lyder - annerledes enn kino – flott - kjempegøy å være i aulaen å se på skuespill!

Lærerne var også veldig fornøyde. Dette var veldig variert, nytenkende og inkluderende for elevene.