Lilleborgkalenderen fredag 7. desember: Læreren Line!

Julekalender 18

Line har jobbet på skolen i 7 år og har blitt 31 år. Er læreren til 2B og liker det veldig godt. Favorittfaget hennes da hun gikk på skolen var kunst og håndverk. Når hun ikke er på jobb på Lilleborg skole liker hun å sy, strikke og kose seg med datteren sin som heter Malin.

Line gleder seg kjempemye til jul. Hun gleder seg aller mest til å komme hjem til mammaen og pappaen sin som bor i Trondheim og til å spise god julemat. Det hun ønsker seg til jul er bøker, kjøkkenting og en krølltang. Hennes beste juleminne var når hun var liten. Da kom julenissen med hest og slede, og hun fikk være med på en tur. Til slutt fikk hun gaver fra nissen.

Intervjuet av: Yasir, Ria, Atulya og Tore

Hvor mange pepperkaker er det i krukken?

Hver klasse på Lilleborg kan gjette og vinne. (NB: Kun et tips per klasse!) Premien deles ut nest siste skoledag, onsdag 19. desember. Send et antall til Kenneth, da vel!

Line tippet 62 pepperkaker.

Julekalender 18